Saturday 16 August 2008

SESUATU . YG . MENAKJUBKAN

*Friday, 25 July ’08 / 11.06

Lengkap sudah NELANGSA saya dalam minggu ini. Dan saya harap. ini segera berakhir dan saya kembali memiliki hari-hari penuh kenyamanan... diri penuh kenyamanan, meski saat menjalani kesakitan atau kebahagiaan.

Hari ini pertemuan English yang kedua semenjak mulainya KBM. Dan saya, membuat ‘sesuatu’ yang menakjubkan di pertemuan tersebut.

Okkeh.

Begini. Guru English nyuru kami bwt maju in fronf of da whiteboard and then tell about the pict of two whales. Okkeh.

The goldman on diz class step forward and try to tell it. At least, he is get applause from our Mam.

Next, the goldgirl on diz class also try. At least, she is get applause from Mam and us.

And next... Do you know who is da man or da girl?

Okkeh. It’s me.

Saya maju. Dan, apa yang saya lakukan di depan? Saya ngelawak. Tepatnya, saya bercerita with English languange sambil gemeter-gemeteran sambil di haha-hihi temen-temen. Namanya ngelawak, kan?

Sesuatu yang menakjubkan, kan?!

No one ever lied straight to your face.

And no one ever stabbed you in the back.

You might think I’m happy

but, I’m not gonna be ok!

T e r r i b l e !

sign. ‘rKNz Louphingisme

0 comment: